FOTOGRAFAR
When tasked with an open ended writing exercise, Tetsuya Maruyama used the opportunity to write a near diaristic text about his artistic practice. But, crucially, he decided to forgo words, and instead inscribe his meaning through light on a roll of Super 8. FOTOGRAFAR is a film about a glass of water.