FOTOGRAFAR
Tetsuya Maruyama grijpt een oefening in vrij schrijven aan om een dagboekachtige tekst te maken over zijn werk als kunstenaar. Zijn besluit om geen woorden te gebruiken maar met licht betekenis te graveren in een rol Super 8-film, is daarbij cruciaal. FOTOGRAFAR is een film over een glas water.