GIRA 2
Dual projection-Super 8 van een rit door Rio. Een jaloersmakende stranddag wordt letterlijk op zijn kop gezet als twee camera’s met de pedalen van een fiets meedraaien. Rustmomenten tonen mensen die genieten van de gemoedelijke omgeving, tot alles weer overhoop wordt gehaald.