A sort-of found-footage film. Tetsuya Maruyama uses a super 8 film of a Jewish wedding from 1980 found in a downtown Rio flea market as its starting point. Bleached, scratched and rendered beyond recognition, the film forms an alternative love song that is more focused on cinephilia than marital bliss.