In this blend of stop-motion and live action, a reclusive woman observes her neighbour Kankan’s daily routine through a hole in the wall. What begins as a reassuring ritual takes a turn when fragments of memories start seeping into her reality. As both characters mirror each other across incompatible worlds, the boundary between dreams, fears and reality blurs. With beautifully detailed puppets and tactile textures, loneliness is made powerfully palpable in unexpected ways.