In deze mix van stop-motion en live action observeert een teruggetrokken vrouw door een gaatje in de muur de dagelijkse routine van haar buurman Kankan. Wat begint als geruststellend ritueel, slaat om wanneer flarden van herinneringen haar werkelijkheid binnendringen. Terwijl beide personages elkaar weerspiegelen in onverenigbare werkelijkheden, vervaagt de scheidslijn tussen dromen, angsten en realiteit. Met prachtig gedetailleerde poppen en voelbare texturen wordt eenzaamheid op onverwachte wijze voelbaar gemaakt.