You Do Not Exist
Het laatste deel van Dwayne LeBlancs trilogie over de rusteloze en voortdurend op zoek zijnde Booker. We treffen hem alleen, in gedachten verzonken in zijn eigen achtertuin. Hij kijkt om zich heen en naar de vliegtuigen boven hem, nadenkend over plaatsen en verre oorden, zoekend naar antwoorden op onbekende vragen.