My God, My Country
Ergens in Boedapest op een voetbalveld met de naam Testvériség (Hongaars voor ‘broederschap’) komen drie leden van een schrijverscollectief bijeen om in de schaduw van een dreigende oorlog na te denken over liefde, vriendschap, dromen en werkelijkheid. In deze raadselachtige miniatuur van Kristóf Sólyom wordt het persoonlijke politiek, terwijl de strijd tussen naties zichzelf herschrijft als een liefdesaffaire.