Bolero rojo
De vriend van een zingende dragqueen vertelt hem dat hij hiv-positief is. Tussen de ballads en optredens door beleeft hij intense en kwetsbare momenten en worden zijn overtuigingen op hun grondvesten geschud. De Paraguayaanse filmmaker Ángel Molina, zelf ook dragperformer, vertelt een oprecht verhaal over ontwapenende eerlijkheid, (on)begrip en liefde die nooit vergaat.