Diary of the ghost
In de buurt van Fujio’s restaurant New Kawagishi, zweeft de grootste interdimensionale structuur van Japan. Ondanks enkele vreemde voorvallen, gaat er weinig dreiging uit van de bijzondere structuur en gaat het dagelijks leven voort. Decennia gaan zo voorbij, tot een gebeurtenis in 2021 het leven van Fujio’s zoon Sho, die het restaurant inmiddels heeft overgenomen, volledig op zijn kop zet. Mix van scifi en drama die zich langzaam ontpopt tot een bijzonder ontroerend paranormaal verhaal.