Diary of the ghost
The largest interdimensional structure of Japan floats close to New Kawagishi, the restaurant run by Fujio. Despite a few strange incidents, the remarkable structure is not threatening, so daily lives goes on. Decades go by and Fujio’s son Sho takes over the reins of the restaurant. Suddenly, in 2021, something happens that turns Sho’s life completely upside down. Mix of sci-fi and drama that slowly morphs into a remarkably touching paranormal story.