You Do Not Exist
The final part of Dwayne LeBlanc’s trilogy following the restless and chronically searching Booker. Here we find him alone and contemplative in the intimacy of his backyard. Looking around, and at the planes flying overhead, he wonders about place and far-off horizons, searching for answers to unknown questions.