My God, My Country
On the Testvériség (Hungarian for ‘Brotherhood’) football pitch somewhere in Budapest, three members of a writers’ collective meet to reflect on love, friendship, dreams and reality in the shadow of an impending war. In this enigmatic miniature by Kristóf Sólyom, the personal becomes political, while the battle between nations rewrites itself as a love affair.