An escapee on the run. An unexpected dance in a gallery. An amazing night of partying and sex. This is Giu’s exciting love story with Danilo. Or rather, this is how it reaches Esther, flatmate and friend. In this heartwarming romance, Brazilian filmmaker Pethrus Tibúrcio plays on the boundaries of narrative and imagination, meanwhile marginalised bodies – full of dreams and fearful of loneliness – seek acceptance in our stereotyped world.