Ontsnapt en op de vlucht. Onverwacht dansen in een galerie. Een geweldige nacht feesten en seks. Dit is Giu’s spannende liefdesverhaal met Danilo. Althans, zo komt het over op Esther, huisgenoot en vriendin. In deze hartverwarmende romance beweegt de Braziliaanse filmmaker Pethrus Tibúrcio zich op de grens tussen verhaal en verbeelding, terwijl gemarginaliseerde lichamen – hoopvol en bang voor eenzaamheid – op zoek gaan naar acceptatie in onze door stereotypen bepaalde wereld.