“De vreemde vreugde van het leven”, zoals de Italiaanse dichter Sandro Penna schreef, of hoe de liefde te bedrijven tot het einde van onze dagen. Een Cubaans paar van middelbare leeftijd woont op het platteland omringd door dieren. Ze hebben weinig bezittingen, maar veel passie. Filmmaker Giuseppe Polerà beschikt over het kwetsbare vermogen om intimiteit vast te leggen en de aard van erotiek en genot te doorgronden.