“The strange joy of living”, as the Italian poet Sandro Penna wrote, or how to make love until the end of our days. A middle-aged Cuban couple live in the countryside surrounded by animals. They do not own many belongings but they do have large doses of passion. Filmmaker Giuseppe Polerà possesses a fragile ability, capturing intimacy to sense the nature of eroticism and pleasure.