Small Acts of Violence
They say that love is all you need, but what happens when those who are supposed to care most about you are the perpetrators of violence? Or, when you cause harm to the ones that you love? A surreal and touching 360° experience, Small Acts of Violence seeks to expand our conception of domestic violence beyond simplistic assumptions and binaries, and in doing so, raises urgent questions about intimacy and safety.