8 miljard ikken
Of the eight billion humans populating Earth, how can we conceive of ourselves as unique while simultaneously belonging to the grand and kaleidoscopic primordial soup? Meandering scenes, ranging from playful and natural to industrial and menacing, coalesce with a sound design by the legendary Spinvis to create this poetic and hypnotic virtual reality exploration of our place in the world.
Please note that there are two types of tickets available for this immersive experience. Regular tickets are available below, and tickets for 8 miljard ikken with live musical accompaniment by Spinvis are available here.