8 miljard ikken
Hoe kunnen alle acht miljard mensen op aarde zichzelf uniek vinden, terwijl ze ook onderdeel zijn van de grote, caleidoscopische oersoep? Scènes die uiteenlopen van speels en natuurlijk tot industrieel en dreigend versmelten op het geluid van de legendarische Spinvis tot een poëtisch, hypnotiserend virtual reality-onderzoek naar onze plek in de wereld.
Let op: er zijn twee soorten tickets in de verkoop voor deze immersive experience. Reguliere tickets kunnen hieronder gekocht worden. Tickets voor 8 miljard ikken met live muzikale begeleiding door Spinvis zijn hier te krijgen.