Small Acts of Violence
Alles is liefde, zeggen ze, maar wat als de mensen die het meest om je zouden moeten geven gewelddadig zijn, of als jij je dierbaren letsel toebrengt? De surrealistische, ontroerende 360°-ervaring Small Acts of Violence toont huiselijk geweld op een manier die voorbij gaat aan zwart-witte aannames en daarmee urgente vragen oproept over intimiteit en veiligheid.