Gladys Lou hurls home-made images of herself against a swift torrent of loading files, digital code and the general barrage of representational media imagery saturating daily life online. The features of faces and bodies merge and split apart, ceaselessly. Human identity is caught and fixed in normative binary categories, but the ‘glitch’ strategies of artists can struggle against the system, creating new notions of rhizomatic selfhood.