Gladys Lou toont zelfgemaakte beelden van zichzelf in een snelle stortvloed van ladende bestanden, digitale code en het gewoonlijke spervuur van representatieve mediabeelden waarmee het dagelijks leven online doordrenkt is. Continu versmelten gelaatstrekken en lichamen om weer op te splitsen. De menselijke identiteit is gevangen in normatieve, binaire categorieën, maar de ‘glitch’-strategieën van kunstenaars kunnen tegen het systeem blijven strijden en nieuwe concepten van een rizomatische zelf creëren.