wandering through secret storms
Beelden uit de Prelinger Archives van mensen (voornamelijk vrouwen) die kantoorwerk doen, worden vermengd met regels tekst uit zwaar gecensureerde FBI-dossiers vol achterdochtige, paranoïde notities. Er wordt een verhaal van patriarchaal toezicht gesuggereerd, maar de ziel van Battles film schuilt in de vreemde, spookachtige gloed die uit de archiefkasten komt of in de geanimeerde vogels die vrij van het ene scherm naar het andere fladderen. Een elegante samenstelling van mysterieuze materialen.