TV & VT-Works werd in juni 1972 uitgezonden op de Oostenrijkse zender ORF en bestaat uit een reeks ’tele-acties’ waarbij een sigaar rokende nieuwslezer regelmatig wordt onderbroken door publieke ingrepen, die de vraag oproepen: “is dit kunst?” De acties verstoren de vlotte doorstroming van informatie, en dus de illusie dat je de wereld kunt bevatten vanuit je huiskamer. Zo zetten de ingrepen vraagtekens bij de tijdelijkheid van tv en verkennen de mechanismen van het maken van en kijken naar televisie. Een stukje culture jamming avant la lettre.