Pieseň
Pop-art-colourful proto-music video set to Helena Vondráčková and Waldemar Matuška singing To se nikdo nedoví, which begins like this: Where did you go yesterday so alone? / My honey flower, no one will ever know / Who did you go to and where? / Maybe only the moon knows, but he won’t say anything.