The Age of the Barbarians
A gaudy vision of our modern age’s gruesome grimness, done as a funky picture-collage animation. As per Reisenbüchler, the film deals with man’s preoccupation with progress, technology, and pollution. A masterpiece of sadly lasting relevance.