A Portrait from Our Century
An associative animation of photos and paintings, showing mankind’s history and the fortunes and misfortunes of life one can trace in a human face. Modern life, it seems, can’t escape the horrors of war and genocide. Still, there’s the joy cinema provides: light, colours, movements…!