A Portrait from Our Century
Een associatieve animatie van foto’s en schilderijen toont de geschiedenis van de mens en de lotgevallen die hun sporen nalaten op een menselijk gelaat. Het moderne leven, zo lijkt het, ontkomt niet aan de gruwelen van oorlog en genocide. Toch is er het plezier dat de filmkunst biedt: licht, kleuren, bewegingen!