The Year of 1812 (War and Peace)
Een haast psychedelisch lichtgevende invocatie van de Slag bij Borodino op de klanken van Tsjaikovski’s 1812 Overture (1880). In de woorden van Reisenbüchler gaat de film over “zelfvernietiging in de machtsstrijd om wereldrijken te veroveren”.