The Age of the Barbarians
Een kakelbonte kijk op de gruwelijke grimmigheid van onze moderne tijd in de vorm van een funky fotocollage-animatie. Op zijn Reisenbüchlers toont de film onze preoccupatie met vooruitgang, technologie en milieuverontreiniging. Een meesterwerk dat helaas nog steeds relevant is.