Curious Fantasies
The language and imagery related to celebrity perfumes are a starting point to think about consumer desires and the corruptness of branding. As if a song and a scent would give the consumer everything. A primary focus of Jesse McLean’s videos is the power and the failure of the mediated experience to bring people together.