In our ‘freelancer’ age, many who reside in a city find themselves confined to their apartment and use a computer screen mostly to branch out. This film brings nature, lunacy, emotion and humanity into the apartment, using the colour blue as the main protagonist. It is the third instalment in an ongoing series of diaristic films.