In dit tijdperk van freelancers, blijft de actieradius van veel stedelingen beperkt tot het eigen appartement en een computerscherm voor sociale interactie. Deze film brengt natuur, gekte, emotie en menselijkheid terug in huis, met in de hoofdrol de kleur blauw. Het is de derde episode in een groeiende reeks dagboekfilms.