Curious Fantasies
De woordenschat en beeldtaal rond parfums van beroemdheden vormen het vertrekpunt voor een beschouwing over consumptieverlangens en de verdorven impact van branding. Alsof een deuntje en een geurtje alles is voor de consument. Jesse McLean focust in haar video’s op de (on)macht van de media om mensen te verenigen.