Ex.spectators
A film without images, that appeals to the imagination even more. Johannes Maier interviewed people in cinemas in various world cities. We hear their stories and also read them as subtitles. Their reasons for coming to see a specific film, expectations and very personal associations with or memories of film: all these stories sketch a psychological portrait of the arthouse film lover.