Ex.spectators
Een film zonder beelden, die des te meer tot de verbeelding spreekt. Johannes Maier interviewde in diverse wereldsteden mensen in de bioscoop. Hun verhalen krijgen we te horen en ook te lezen als ondertitels. Hun motivatie om een bepaalde film te komen bekijken, verwachtingspatronen en uiterst persoonlijke associaties met of herinneringen aan film: al deze verhalen schetsen het psychologisch portret van de art housefilmliefhebber.