Santa Claus Parade
De historische grote jaarlijkse kerstoptocht in Toronto, gezien vanaf het dak van een hoog gebouw aan het eind van de lange, brede en kaarsrechte University Avenue, waar de meeste toeschouwers zich verzamelen voor de optocht, en later uit elkaar gaan. Het gebouw was eigendom van de Zurich Insurance Company waar John werkte als machinebediende en dat later is gesloopt. De route van de optocht is ook veranderd, dus dit perfecte uitzicht op de optocht bestaat niet meer. Een film in één shot, waarvoor twee filmrollen zijn volgeschoten met vier seconden per beeld, gedurende ruim acht uur.