Mother and Child
Een portret van een vriendin van John, Lis Guindon, die haar enkele maanden oude dochter Marie Claire vasthoudt in haar woonkamer in Toronto. Later verhuisden ze naar Quebec en verloren het contact met John. Een film in één shot, gemaakt met drie seconden per beeld, gedurende ruim twee uur, belicht met een tafellamp. Met name moeders reageren verwonderd en geamuseerd op deze film en zeggen dat het hun doet denken aan hun eigen ervaringen.