Rock Jam
Beelden van samengepakte mensenmassa’s op verschillende grote rockconcerten in het Canadian National Exhibition Stadium (nu gesloopt) in Toronto, gemaakt met een lange belichtingstijd, waardoor abstracte ‘action paintings’ ontstaan.