Scanning 5
Deel van een lopende subserie Camera Dances, waarin een ‘surround Super8’-projector een live dans uitvoert. Terwijl hij een Super8-projector vastheeft vóór het publiek, projecteert John de beelden rondom op de muren en het plafond, terwijl hij de camerabewegingen in de film volgt.