Amusement Park
Documentatie van een aantal kermisattracties op de historische jaarlijkse Canadian National Exhibition in Toronto, ’s nachts gefilmd met één beeld per seconde en een belichtingstijd van één seconde. Gedurende twee jaar zijn twee filmrollen volgeschoten, waarvan de eerste bestaat uit close-ups van een rit, die in de camera gemonteerd zijn. De tweede rol bestaat uit een enkel lang overzichtsshot met groothoeklens van het gehele kermisterrein, gezien vanaf de historische uitkijktoren die later gesloopt is. Deze scène is continu gefilmd gedurende ruim acht uur, beginnend vóór de schemering, de belichtingstijd verlengend naarmate het daglicht afnam en zelfs toen het donker was, eindigend met een bijna volledig witte nachtscène met behulp van een belichtingstijd van twee minuten per beeld.