Third Mountain
As mining projects excavate and extract, new landscapes and third mountains are formed. Part of an ongoing series based on 35mm slides given to Tetsuya Maruyama by the Brazilian mining company MBR (Minerações Brasileiras Reunidas), the film reconciles the awesomeness of these sites with their inherently destructive and enduring impact.