Dead See
A near-alchemical process: made with local plants and flowers collected during the 2020 Port-au-Prince carnival. The film was then developed with vitamin C/sodium carbonate and fixed in a salt water bath for four days. The fix was never washed away, allowing salt crystals to form on the print from which this digital transfer was made.