Dead See
Een bijna alchemistisch proces, met lokale planten en bloemen die zijn verzameld tijdens het carnaval van Port-au-Prince in 2020. De film is vervolgens ontwikkeld met vitamine C/natriumcarbonaat en vier dagen gefixeerd in een zoutwaterbad. Het fixeermiddel is nooit afgespoeld, waardoor zich zoutkristallen vormden op de kopie waar deze digitale transfer mee is gemaakt.