Situation-Cinema
Een op tekst gebaseerde performance zonder projectie. Tetsuya Maruyama leidt ons door twintig prompts om ‘cinemasituaties’ te creëren zonder de gewijde donkere zaal, de flikkerende lichtbundel en zwijgende toeschouwers. Een uitnodiging om het filmische in het alledaagse te ontdekken. Misschien wel de Ma van het dagelijks leven.