Situation-Cinema
A text-based performance without projection. Tetsuya Maruyama guides us through 20 prompts to create “cinema situations” outside of the hallowed darkened room, the flickering beam and silent observation. An invitation to seek out the cinematic in the quotidian. The Ma of everyday life perhaps.