Shashin no Ma
間 (MA) is een complex Japans cultureel concept met toepassingen in de kunst, de architectuur en zelfs in de beleving van tijd. De foto’s verkennen essentiële aspecten van Ma, zoals negatieve ruimte, vorm en vormeloosheid en de manipulatie van tijd om onze zintuigen op scherp te zetten.