Third Mountain
Mijnbouw creëert nieuwe landschappen en derde bergen. Als deel van een lopende reeks, gebaseerd op 35mm-dia’s die Tetsuya Maruyama kreeg van het Braziliaanse mijnbouwbedrijf MBR (Minerações Brasileiras Reunidas), koppelt de film het ontzagwekkende karakter van deze locaties aan hun inherent verwoestende en langdurige impact.