There Was One, There Was None
Yasmin Shahbahrami’s There Was One, There Was None probes the friendship between two Iranian girls across time and distance. With an exquisite colour palette and a melancholic tone, this short film attests to both the desire and the difficulty of keeping strong bonds when they are mediated by modern technology.